F.A.Q.

Hebben jullie een showroom?

Onze kantoren zijn gevestigd in Rotterdam. Momenteel beschikken wij niet over een winkel of showroom.

Kunnen we ook goederen afhalen of langskomen bij Maxisafety?

We zijn een internetonderneming en verkopen enkel online.

Kan er een vertegenwoordiger een bezoek brengen aan ons bedrijf voor meer info of bestellingen te noteren?

We zijn een internetonderneming en werken niet met vertegenwoordigers, aangezien wij enkel online verkopen.

Wanneer kan ik Maxisafety telefonisch contacteren?

U kan ons per telefoon bereiken tijdens de kantooruren van 8u30-12u en van 13u-17u.

Kan ik extra advies of productinfo bekomen?

Wenst U specifiek advies i.v.m. een bepaald item of vindt U een bepaald artikel niet terug in onze catalogus, contacteer ons dan voor meer informatie.

Wenst u een grote bestelling te plaatsen?

Contacteer Maxisafety en vraag naar uw extra actiekorting.

Wanneer wordt er portvrij geleverd?

Alle orders vanaf € 150 excl. 21% btw (€ 181,50 incl. 21% btw) worden zonder bijkomende transportkosten geleverd in Nederland. Bestellingen kleiner dan € 150 excl. 21% btw (€ 181,50 incl. 21% btw) worden vermeerderd met € 9,55 excl. 21% BTW  (€ 11,56 incl. 21% btw) transportkosten. Goederen leverbaar zolang voorradig. Ingeval van overmacht of stockbreuk, behouden wij het recht om de levering uit te stellen of te annuleren. Voor bedrukte goederen gelden langere levertermijnen. Voor specifieke verzendingen kunnen extra kosten aangerekend worden vb. per express.

Hoe kan ik betalen?

Via iDeal, Paypal of overschrijving. Bij goedkeuring door onze administratie heeft U tot 30 dagen na factuurdatum tijd om uw betaling te regelen. Goederen blijven eigendom van Maxisafety tot volledige betaling gebeurd is. Betaling van de goederen dient geheel te gebeuren.

 

Garantie

 

Op alle aankopen bij Maxisafety van producten is de wettelijke garantie van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat jij als koper er in alle redelijkheid van mag verwachten (vb. het ene product gaat langer mee dan andere). Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten. Bij levering dient het artikel in goede staat te verkeren, indien dit niet het geval is dient U dit tijdig na ontvangst te melden en bekijken wij hoe wij dit kunnen oplossen (herstel, vervanging, retour of terugbetaling), hoe vlugger U dit kan melden hoe beter want dan is uw probleem vlugger behandeld.  

 

 

 

Klachten

 

Aangezien wij bij Maxisafety tevreden klanten willen, lossen wij graag uw klacht op.

 

Wanneer je een klacht hebt over bepaalde zaken (producten, onze dienstlevering…) bel 010 – 713 81 54 of e-mail naar info@maxisafety.nl. Een klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen behandeld vanaf de datum van ontvangst. Normaal ontvangt U geen ontvangstbevestiging van een klacht. U ontvangt dus binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord.

 

 

 

Bent u als consument daarna toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u als consument uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Indien U als zakelijk klant niet tevreden bent dan dient U binnen de 8 dagen een klacht te melden. Een klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen behandeld vanaf de datum van ontvangst. Ben je als zakelijke klant daarna toch nog niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u uw klacht voorleggen aan Thuiswinkel.org ter bemiddeling (www.thuiswinkel.org). Mocht dat niet tot een afdoende resultaat leiden dan vallen alle betwistingen onder de uitsluitende bevoegdheid van de Rechtbank van Rotterdam.

Hoe kan ik Maxisafety contacteren? 

Maxisafety B.V. 

Postbus 819 

3000 AV Rotterdam 

Tel. 010 – 713 81 54 

Fax 010 – 713 81 53 

info@maxisafety.nl